love out of lust

har haft en jättebra helg med mina fina fina vänner och min fina fina familj. med allt från mys-förande med tette och limpan innehållande rödvin, ost och kex, skratt och sång, till massa dans och öl på temple of love med tette, limpan, lange och min älskade camilla. till en fantastiskt lördag innehållande vackert bröllop, urgod bröllopsmiddag följt av trevlig bröllopsfest med fint folk, till en söndag fylld av vänner, kaffe, häng hos shirin och oscarsgala natt som pågick från 23-tiden igårkväll till 9-tiden imorse. sen fick det bli handling av frukost på macken och några timmars sömn, som sedan fick bli 5 O.C avsnitt på raken i soffan och sedan avsluta dagen med lång kvällsfika med några utav dom jag tycker allra mest om. jag älskar lykkes nya album, helt stört fantastiskt. och gaga's video till born this way är inte tokig den heller. annars har jag just för tillfället panik. jag hade ju bestämt mig. så bara skiter sig allt. precis som vanligt. helvetes skit. va fan gör jag nu då. jag måste. det finns inga alternativ nu. nej. nu ska jag krypa till kojs och gråta till greys. upp med tuppen imorgon fast man har lov. tandläkarbesök klockan nio imorgonbitti. sen väntar kaffe på mysigt fik med gammal lärare från högstadiet. det blir väldigt fint tror jag. men fuck, jag som ville få allt fixat ikväll så jag bara kunde chilla med allt imorgon.. åhhhh!! alltid, alltid blir det såhär för mig. panik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback