dance while you can.

mår rätt så bra. jag har haft en bra dag. och helgen var bra den med. och tidigt, tidigt på torsdag åker jag med mor och syskon till new york. det kommer bli fint. nu har jag precis ätit väldigt god tomatsoppa. jag har myschattat lite med en mysig person. och nu ska jag duscha och sedan avnjuta några OC-avsnitt till en kopp té. sen ska jag sova. för jag är död. fast död på ett skönt vist. död efter en tung fysisk dag. sen måste jag ta tag i lite saker imorgon. lägga in ny musik på iphonen till flygresan. städa rummet + packa. skriva ner lite vintage butiker jag vill hitta till i NY. ja. lite fix liksom. puss och så. saker är fina. och tänk, snart är det vår. och nästa helg vill jag åka till götet. det skulle kunna bli himla fint! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback