det är så jag säger det.




jag mår bra. jag har det fint. känner mig lite lugn i själen. livet glider liksom på. och det är så mycket fint som ligger framför mig att jag inte ens längtar för jag vill känna varenda liten dag. att bara sitta ute på en gata i solen någon timma, dricka kaffe och äta glass med fina vänner. bara nått sånt kan ju göra en så glad att det knappt inte är klokt. tack mina fina vänner. jag tycker så mycket om oss, hur vi är med varandra, allt stört roligt vi alltid hittar på, och att vi är ett himla fint gäng med konstiga personligheter och massa, massa tid för skratt. ja. nu är det fint. nästan varenda dag den senaste tiden har varit fin. och så kommer det nog fortsätta. imorgonkväll ska jag och linnea se säkert! på debaser, bara en sån sak liksom. och snart är det april. och då är det håkan. och så fyller jag år och ska ha té-party, och sen är det maggio och lykke i maj. sen måste jag på peace and love. muaaah vilken fin musik det finns. nu ska det duschas och plockas lite på rummet. sen kolla ett greys avsnitt innan sömn väntar. vill tacka håkan, the cure och the beatles för fint söndagssällskap. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback