fin-tisdag!


ja. en fin-tisdag har det varit. har fikat i flera timmar med sophia, min fina lärare från högstadiet. vi drack kaffe med påtår och pratade om livets gång och allt vad det innebär. sedan köpte jag mig ett par nya jeans innan det blev lunch med mor och far och sedan någon mer timmas fikande, dock med therese och linnea denna gång. fint om ni frågar mig. nu ska jag dricka té med mor. sen dona på rummet. städa och packa. ja, imorgon får jag träffa mina favvo-tjejer i en viss stad igen. ja, imorgon bär det av för några dagar i barcelona. underbart om ni frågar mig. trots många om och men. men jag tror att det kan bli så bra så. onsdag till söndag ska jag mysa och strosa och hoppas på sol och dricka kaffe och öl, prata, dansa och skratta. avsluta dessa blad så jag kan börja på ett blankt nästa gång jag kommer ner som antagligen inte blir fören i sommar. ja, jag tror att det kan funka. och det hjälper att nästa period i skolan kommer vara bättre, så är inte helt opepp när det gäller det. nej. nu ska det mysas och allt kommer nog bli bra. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback