life is life

har haft en helgrön vecka i skolan. det känns faktiskt väldigt, väldigt bra. känner mig skönt slut i kroppen och ja, som sagt. skolan känns rätt bra just nu. ibland saknar jag dock förra veckan och vill vara tillbaka då. det är så konstigt det där, med tid. att förra veckan vid den här tiden var jag någon helt annanstans. förra torsdagen va så himla mysig. jag hängde med camisa och santi. allt var bara så himla bra. och fredagen med. jag vaknade med folk jag gillar att vara med. folk jag vill vara med. folk jag saknar och folk jag på samma gång hatar för att allt kan skifta så fort. hatar för att jag aldrig vet hur saker och ting ligger till. fan vad jag hatar det. saknar saknar saknar. och saker känns dumt med folk jag tycker om. men skolan har varit min tillflykt denna vecka och det har gått bra. men det finns folk jag tycker om som jag vill vara med. fan va det tär på mig. ska nog finula ihop ett bra mail till en viss människa nu. sen måste det bli dusch och lite fixning. det är helg och det är bäst! ska träffa lite vänner och bara mysa. allt blir nog bra. skulle bara vilja vara med en viss person. fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback