my lovely town.

här är allt fint. som vanligt. blev hemma igår och bara mös. idag har vi också bara myst. tog oss en middagsöl medan jag förhörde camilla då hon har spanska prov imorgon. dock har jag ett skavsår som dödar mig. låter töntigt men det är infekterat och jag dödsont. kan inte ha några av mina egna skor. så dansar runt i camillas boots. hehe. oscar intar stan om några timmar. ska möta upp camisa och santi runt 23-tiden och gå till en bar där camisa ska spela skivor. dricka lite öl och hänga. sen kommer orre dit nångång efter tolv. sedan blir det nog att vi går ut och dansar lite. blir nog megabra. tjejerna blir dock hemma då på grund av deras prov imorgonbitti. men sen har vi en härlig helg som väntar. det blir en "strosa-på-stan" dag imorgon först bara. sen blir det dans för hela slanten. pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback