nu kommer allt tillbaks.

jag springer mest runt i mina alldeles förtjusande mintgröna dr martens som jag inhandlade mig i new york. en marinblå emi-mössa bär jag på huvudet dagarna i sträck. och med alldeles, alldeles för tovigt hår dansar jag runt. men det gör liksom inget. det ordnar sig sen. solen lös idag, det var fint. och i måndags kväll såg jag och linnea säkert! som spelade på debaser. det var nog det bästa på länge! så fint så man kan knappt tro. jag grät, skrattade, dansade och log om vartannat. hon kan ju de där med att få en att känna, hon annika alltså. så det vill jag tacka för och nu kan jag inte sluta lyssna på den nyaste skivan. fin, fin, fin! nu ska dricka té i sängen och titta på across the universe. som jag har saknat den filmen. puss! och puss på allt fint jag har framför mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback