Jag skulle kunna ge allt ..

Jag skulle ge allt för att kunna dansa sådär, framför allt skulle jag göra vad som helst för att få tillbaka den där passionen för dans igen. Eller igen? Få den till mig över huvud taget. få känna hur de känns att älska något helt villkorslöst.



De inte bara hans suveräna teknik och hans häftiga tricks som gör honom till den dansaren han är, de tycker jag verkligen inte. De är faktiskt mer de andra som gör honom till den han är. Passionen han visar när han dansar, man liksom ser ända ut i fingertopparna hur mycket han älskar de han gör. Åh, han är underbar, hade nästan glömt hur mycket tid jag ägnade mig åt att kolla videos på honom för ungefär ett år sedan. Men nu är de dags igen, för de där vill jag med, jag vill känna de där för något, och eftersom jag inte kan annan än dansa får de blir där jag ska uppleva de.. för, jag kan väl dansa .. eller ..

Jag tror inte man kan visa passion så mycket så folk runt omkring kan se den fören man är redo att visa den för sig själv.. Fören man mår bra med sig själv och då vågar visa vad man känner genom sin kropp .
Hur kommer man dit ? Vill inget annat mer än det ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback