Dream of Californication

image534
MILLENIUM! <3
idag är bara en sån dag när man saknar allt, lite för mycket.
jag menar verkligen allt, till och med särkidla dofter som liksom "är" LA. liksom hur det luktar på millenium, edge och debbie, det är verkligen sånt  man kommer ihåg och nu då saknar. Saknar även vissa människor som befann sig i LA under den tiden jag var där, för dom liksom påminner mig om min tid där. Saknar tillexempel antonio som är en världs-snäll spanjor :P hehe.. ja , jag vet inte vart jag ville komma med det här inlägget, men som sagt så saknar jag LA väldigt mycket idag!
-
helt sjukt hur fort man kan komma tillbaka till vardagen och tröttna på den. har vart i skolan i tre dagar nu, känns som en evighet och fan så dryg den är redan. Annars mår jag allmänt ingenting idag, känns som jag håller på att bli sjuk, huvudvärk, trött, ont i nacken, seg helt enkelt och snart ska man upp till sthlm/sway för 3 timmars balett, wow va kul.. lite smått ironisk kanske.. inte sådär jättesugen men va fan, nu jävlar ska jag väl hänge mig...
imorgon är det iallafall FREDAG! ser framemot helg. vill bara mysa med massa vänner. men en hel del plugg ska jag få gjort, en rejäl städning behövs på rummet också.
-
Psychic spies from China
Try to steal your mind's elation
Little girls from Sweden
Dream of silver screen quotations
And if you want these kind of dreams
It's Californication


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback