There most be something like magic

inge tvivel, just nu vet jag exakt vad jag vill ! hur ska jag komma dit? ska absolut inte vänta på att någon ger mig några chanser, JAG SKA TA ALLA CHANSER!

vi svenskar måste så lära oss de, alla pratar om att nej men jag fick aldrig chansen , vaddå? som om den skulle komma och knacka på dörren. Nej, det krävs himla mycket slit och att man tar sin chanser och möjligheter och gör något av dem.

måndag, tisdag. BÄSTA PÅ LÄNGE!! , varför? kommer imorgon, måste sova nu.
ååh, L.A -love of my life.
Misha, don't go. I want to go with you .
Hands up for the best dancer in the world  ; MISHA GABRIEL!


""In your dreams you can be whatever your heart desires. So if you really want it you need to focus, work hard, and change those dreams into reality"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback