F.U.S.S



yes, blir att träna för SHAUN EVARISTO idag igen. riktigt jävla underbart. Grymt att få dansa så mycket för honom så man kanske kan få in hans stil lite iallafall.. Hans klasser är verkligen bland det svåraste jag har tagit.- men som sagt, helt jälva underbart roligt och han är helt jävla otroligt bra! Hoppas på att få göra koreografin som är på videon på klass idag. En av hans gamla koreografier men vi bad om den eftersom den är helt stört bra, han hade nämligen inget nytt till idag eftersom vi hade klass med honom igår!
sen blir det för han imorgon igen, YES!!!!
nu måste jag skynda mig, fått lite spanska gjord. nu blir det två jazzklasser på Edge sen bär det av till Millenium för hiphop med Shaun somsagt!!! <3

Kommentarer
Postat av: Marre

kan inte säga annat än att du har de bra du :) igår var jag på Larsa för att uppdatera dig lite om händelserna här i ditt vässan ;) haha. O för att lägga en kommentar ang. skolan så hälsade Helena att du skulle kontakta henne samt varje ämneslärare typ. Hursomhelst, don't be afraid- it's just life. Kärlek

2007-11-21 @ 10:09:40
Postat av: bror

öj, äre han jag hatar next to him? pretty lik annars

2007-11-21 @ 18:39:57
Postat av: Linnéa

WOW! älskar det. Fick ni göra den koreografin?
Som Jonis sa, så ser det ut som Misha brevid honom.. iallafall ibörjan när han står med kepan.. men sen i slutet när han tar av sig den så ser det verkligen inte ut som han. Hjälp mig, jag är förvirrad!

2007-11-21 @ 20:54:39
Postat av: isabell

haha, ni har verkligen fel båda två.. den jonte menar är absolut inte misha, eller hur? du tänker på Ivan från so you think you can dance från säsong 2 ... och han är det absolut inte.. de är absolut inte Misha heller linnea. de är ingen ni vet vem de är.. han är en grym dansare som är med i Shauns compani... :)
japp, vi gjorde den koreorafin, både igår och idag!!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback