the days.

Dagarna bara rullar förbi här, ja tiden går verkligen fort, kanske för fort. Men hur ska det kunna göra annat än det när man har massa saker man vill hinna med hela tiden, massa saker att fylla dagarna med.
Man har ändå hunnit med en del, har hunnit tagit 12 grymma klasser! två utav dem med min favorit MISHA, och det har vart bättre än någonsin! det har gått bra och oj vad jag har njutit!! hans klasser är oslagbara och man kan inte annat än gråta när man ser honom dansa, hela kroppen liksom fylls av känslor och för att man inte ska skrika rakt ut så är liksom tårvägen enda vägen ut för känslorna.. + att hela han bara är underbar och jag är glad över hur allt har gått!:) men det är en annan historia.. hehe, och mer ska komma till! det lovar jag!

har tagit fler skitbra klasser, som för min forna älskling Kevin Maher tillexempel. och han är och kommer alltid vara min älskling, fan så bra han är och fan va roliga han klasser har vart!! sen har man också dansat för trent dickens, en nyfunnen kärlek alltså! stört bra! sen har vi ju Shaun Evaristo också, oj oj! ja, så GRYMMA klasser har man ju verkligen hunnit med.. idag blir det bara två klasser faktiskt, för det ska bli SHOPPING nu på dagen... men sen blir det iallafall en modern klass för Erica Sobol, jag har aldrig dansat för henne men när vi var på Edge (En av dansskolorna) igår råkade vi se en av hennes klasser och det var bland det bästa moderna jag har sett! precis när vi gick förbi skulle en tjej dansa helt själv, hon hade blivit utvald och fast jag och anna inte ens var inne i salen utan kollade genom fönstret kunde vi känna allt som hon fick fram genom sin dans! GUD va bra hon var, man ville bara gråta av lycka för att det var så bra... hoppas jag också förmedlar känslor med min dans, det är ju i slutändan det man vill, att folk ska känna något när jag dansar....

man har även hunnit med andra saker, som en tur till Six Flags blandannat, ett GALET nöjesfält med massa massa bergodalbanor! helt störda grejer, har aldrig sett något liknande och dagen var riktigt rolig!! :)
det har även blivit en HEL del shopping.. mina vänner, vi måste fanimej se till att det blir av något hejdundrandes partajj på nyår, för jag har köpt en jättefin klänning och galna skor från Betsey Johnson!!! blev även en störd väska därifrån.. sen har man handlat en del träningskläder, en jättefin Sid Vicious tröja, en annan klänning, en mössa, ett par vanliga glasögon medmera!! och mer ska det bli.. iallafall lite converse,. just de, köpte mig en ny body splash från Victoria's Secret igår!! så ja, sånt har man ju också för sig.. heh.
sen drar man starbucks lite hela tiden, äter gott, äter skit(fast inte så mycket faktiskt..) njuter, solar, lever, har det bra... och underbarare ska de bli!!! för på måndag är det som sagt dags för klass med Misha igen!!!

men nu är det som sagt helg och det blir då ca bara 2-3 klasser per dag, inte riktigt samma utbud på helgerna.. men det är bara bra, för jag MÅSTE få plugg gjort, sen ska vädret bli ännu bättre så sola vill man, sen vill man ju till downtown och jag vill även till frys och kolla in min sidekick om det ska bli köpning eller ej.. så vi har ändå att göra.. så två klasser om dagen dom närmsta tre dagarna räcker gott och väl!!

men nu måste jag bege mig, torktummlaren är klar och vi ska iväg och njuta av alla möjligheter!!!

jag uppdaterar när jag finner tid.. för nu vill jag bara vara här.... så vi får se när det blir.!

Puss.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du verkar verkligen ha det toppen! =) & vi får se till att det blir nå form av kalas roligt party på nyår så att du kan ha dina fina grejjer på dig.. vi har fakiskt redan lite planer på gång angående.. men det tar vi när du kommer hem! :) Ja, updatera när du finner tid.. känn ingen press, trots att jag och Filén har varit på dig lite om det där :P hehe. men det är bara för att vi är så nyfikna om vad som händer vår vän borta i staterna. Jag älskar dig

2007-11-02 @ 23:03:06
Postat av: Linnéa

just det, är pappsen kvar.. eller när kommer han hem?!
Jagmenar, hur länge till harni en bil att åka med? =)

2007-11-02 @ 23:04:17
Postat av: isabell

pappsen är kvar:) och det är faktiskt jättemysigt att han vart med!

Postat av: Fire

JAg tycker att du kan ha uppvisning på scenen i matsalen när du kommer hem. Visst, visst visst! :-)

2007-11-03 @ 17:37:34
URL: http://firekick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback