do it or die

 
jag är sämst, sämst, sämst, sämst! jag kan verkligen inte plugga. ska ha gjort två gamla geografi-uppgifter från A-kursen till imorgon, jo tjena! får massa annat i tankarna hela tiden och sitter mest inne på youtube och lyssnar musik. nu måste jag skärpa mig en timma, för jag känner för att måla naglarna neongröna och dricka en kopp thé framför en timmas Sex And The City innan det är sovdags...

har suttit och kommit på att jag saknar Raymond & Maria, något sådär väldigt mycket. hur bra och mysiga är deras musik egentligen? Skulle tycka det vore super om dom kom med något nytt! + att jag även kommit fram till att jag verkligen diggar Die Mannequin! varför, varför såg jag inte deras spelning på hultan? jaja, det är lätt att vara efterklok. oj, nu ropar dom där uppifrån, kvällsfika med the family. hm, men hur blir det då med den där plugg-timmen ?

hejhopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback