love is old, love is new


förlåt om jag blir tjatig, men nej ni kan inte säga emot, speciellt inte om ni inte ens tagit er tid till att se denna underbara film, har faktiskt svårt att förklara hur bra jag tycker across the universe är, det är bara allt, allt! om man får fanimej ge allt cred till emelíe som fick mig att se den här filmen, skäms över att jag inte ens hade hört talas om den innan de..

självklart är ju all The Beatles musik en av de största anledningarna till att filmen blir så makalöst bra, men om inte skådespelarna framförde låtarna bra eller spelade bra skulle de ändå suga, med eller utan The Beatles. men dom gör en grym insats allihopa, och bara hur hela filmen är gjord, vad den verkligen handlar om, alla underbart vackra scener, alla underbart hemska scener, alla underbart trippade scener som nog många har svårt att förstå sig på och uppskatta. åh, jag bara älskar det. Max härligt konstiga personlighet, Jude's sexigt brittiska accent, Sadie's helt jävla galna röst- allt!

ska fanimej bli att se den imorgon igen, till frukost.
nu sovdags. ingen klocka ställd, ska sova absolut så länge jag vill.
blir nog en chill seg hemma dag.. men kanske ska passa på att träffa far min?..

Kommentarer
Postat av: maria

across the universe är helt sjukt fantastisk!! men sen är jag lite smått besatt av evan rachel wood också, hon är min all time favorit!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback