Dagens:

146994-767
Dagens humör:
på ovanligt bra humör.
Dagens borde: va att jobba matte mellan 09.00-14.00 vilket jag också gjorde :)
Dagens frisyr: skitigt, haha. i en tovs. imorgon ska ja va fin igen.
Dagens klädsel: neon-gul hög kjol från American Apparel, vitt långt linne, svart led zeppelin t-shirt, svarta strumpbyxor, helsvarta converse, olika smycken, vintage-bågar
Dagens planer: jadu, ska dra mig mot centralen om 10 min, tre timmars balett i sthlm. inte så supersugen. men va fan!
Dagens materiella vill ha: åh, fakiskt, precis som igår, massa kläder.
Dagens bästa köp: ej köpt nått.. kanske blir en cola på centralen ;) (BEROENDE!)
Dagens längtan: FREDAG! helg sen lov!
Dagens irritation: inte nått särkilt faktiskt. mår helt ok idag, känner mig inte överdrivet trött, matten gick bra för mig, jag har ätit två vaniljbullar och kollat vänner och har packat allt till sthlm.. saker och ting är någorlunda bra som sagt, sen ja, det är fredag imorgon, HELG! sen lov = LONDON! så va fan. ska inte klaga.. det enda då, skulle väl vara att jag inte hunnit sett det nya oth avsnittet, men men..
Dagens låt: Adele - Chasing Pavements

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback