Dagens:

Dagens humör: JÄTTEKONSTIGT!
Dagens borde: inget, jag har lov.
Dagens frisyr: kammat och fixat. skulle ju till frissan, hon hade förväntat sig ett tovigt yrväder med lite dreads, men icke-sa-nicke! nu är det finare än någonsin då det är lite nyklippt (igen) och produkter i och skit. förstår ni att "jämt-toviga-dreads-isabell" har gått till en fixad mittbena med rosa slingor. och att hon har köpt hårvårdsprodukter?! haha, min frissa va stolt över mig! (men kan ack inte lova för mycket.. veckorna kommer ju gå. fortsättning följer)
Dagens klädsel:
levi's jeans-shorts från urban outfitters, svart "joy divison" t-shirt, stor svart kofta från h&m, svarta strumpbyxor, helsvarta converse, skinnjacka från carlings (vår-väder ute idag!!) svarta second hand bågar
Dagens planer: inget. ska väl jobba mig mot sängen snart. äta något kanske..
Dagens materiella vill ha: massa olika skit, men mest har det inte handlat om matriella ting idag.!! men en matt rosa flytande eyeliner ska jag få tag på. jagat runt i veckor nu. någon som har något tips?
Dagens bästa köp: får väl bli dom där jäklans dyra hårprodukterna då! haha
Dagens irritation: jag själv får nog stå för irritationen idag. fan vilken dryg dag på något konstigt sätt.
Dagens individ: JESSICA!
Dagens önsketanke: slippa mig själv för ett tag.
Dagens längtan: kunna känna och uppleva igen! även att lära känna nytt folk. inte så att jag inte är nöjd med vänner jag har i mitt liv, men känner att lite förnyelse vore bra för mig. vill få in nya människor i mitt liv.
Dagens personer: jessica får nämnas här också, du är en av de starkaste människor jag känner, sen nämner vi linnea också och självklart ska min coola frissa få vara med här på ett hörn, och är najs!
Dagens låt: the sounds - night after night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback