goes a little pink.

146994-754




innan:

ovårdat, smutsigt, tovigt, inte klippt sen december förra året -hår
det har mått sämre än någonsin sen oktober då mina kära vän Linnéa kammade ut mina värsta "dreads" jag haft, endast pga att man sket i att borsta det.

ändringen har kommit, jag ska nu bli en som tar hand om mitt hår, hallelujah!
(tre månader framåt iallafall. haha)






146994-755




efter:

fyra timmar hos frisören! då en och en hav timma endast gick till att få mitt hår till att bli något att kunna fixa! haha. få ut tovor, tvättning, kemisk behandling i 4 steg ! ;P

men sen så, lite friskare, lite klippt, lite rosa, lite plattat. jag tror jag gillar det!!!!

och jag gillar min frissa, hon är fett cool och jag hade fyra riktigt trevliga timmar sådär på morgonkvisten. jag kommer tillbaka! ;P






Kommentarer
Postat av: Yasmin

Snyggt det blev!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback