JUST DANCE!

jaha, så har man blivit räddad. man satt i lugn och ro och kollade monlight på 3:an när man behövde ta ett litet besök på toaletten i pausen. jag kommer tillbaka när programmet ska börja igen för att än en gång luta mig tillbaka i soffan och ta in den spännande avslutningen av avsnittet.. vad ser man då sittandes på fönsterbrädan? jo, en jävla fågel!! tror ni inte en fågel-jävel då har tagit sig in i vårt hus, och tror ni inte också att man var ensam hemma, förutom hunden och han var ju inte till någon direkt nytta. så det blev att fort som bara den dra tag i ludde och tvinga med honom in i mammas och pers sovrum, stända dörren och sedan sitta och vänta på att någon skulle komma och rädda oss.. ja, vi kanske ska nämna att jag är livrädd för fåglar.. där blev man sittandes, i 30 minuter!!!! sen kom perra till undsättning! haha, vilket drama! där missade man slutet på det spännande avsnittet, man missade tiden man skulle ha haft till att städa och för vaddå? en liten jävla bofink (har jag kommit fram till att det va!! gah!) hahaha.
end of story. får det bli lite städningen nu istället, har fortfarande inte packat upp sen copenhagen och kom hem för över en vecka sen, och då vill jag poängtera att det infinner sig träningskläder i kassen som var blöta av svett när jag packade ner dom, haha! så ja lite städning nu! får bli lite elvis på LP för att muntra upp den situationen tror jag! sen kommer linnéa och shirin över för att mysa och kolla Juno. klart en av dom bästa, bästa filmerna! love it.

gårdagskvällen var föressten super! kan inte bli så mycket annat med dom tjejerna! speciellt för"festen" hos linnea va supermys. sen blev det fest och sedan efterfest. mycketbra, mycketbra.. +att snackwrapen har nog aldrig smackat så gott som inatt. haha. nu ska jag dricka cola och komma igång med oredan på mitt rum! måste hitta mitt presentkort på tatuerarstället.. det ska ju bli av på onsdag! mycket spännande.
ha en mys-söndagkväll!


-bild från öltältet under sverige-grekland matchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback