take me to a trip

så har man duschat och målat naglarna! (haha, ja vet att jag låter larvigt glad över det, men jobbat två dagar i rad och på donken får man ej ha nagellack, men nu är jag ledig imorgon, då får man passa på, vilket lyx!) ska föna och platta håret nu och sedan sminka mig lite och få på mig nå kläder.. ska träffa Oscar och Ellen för lite öl-mys på Bill&Bob's uteservering. kommer bli trevligt. kanske att junior skulle med också, sen hoppas jag på att linnéa hakar.. Får se, blir kanske kvar där hela kvällen, man vet aldrig. men lite mys, lite snack, lite öl! låter finemang enligt mig. jobbade bara tre timmar idag, va superlugnt. imorgon är man ledig, har lite ärenden på stan, funderar på att dra och simma lite, träning behövs ja! sen får vi se vad som sker. jobb som gäller både fredag, lördag. men hoppas på fest lördag-kväll!

jaja, det gick iallafall bra och prata imorse. kändes liksom helt ok! vi får se vart det leder bara.. men ska självklart ge detta mer en ett försök. ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback