I never really cared until I met you.


gud vad jag längtar till danmark. gud vad jag saknar dom. Förstår ni att den 20:e juni bär det av till copenhagen med alla underbara dansmänniskor från sthlm för att uppleva en repris på dom två tidigare gångerna där. Jag ska verkligen få dansa för MISHA, Nick och Marty 5 dagar i rad! kan inte med ord beskriva hur lycklig det gör mig, hur det bara snurrar i hela huvudet bara av att tänka på. Hoppas, hoppas vi får göra den här dansen. Ni har misha i mitten och Nick till vänster första gången och sedan till höger andra gången. fan, det här är genialsikt jävla störtbra! finns inte ord.
det där är världens bästa dansare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag döööööööööööööööööööööööööööööööööööörrrrrrrrrrr. fy fandetr smäller snart!!!

ps.. kommer du upp i helgen.?? oscar you and me!!!
+ o disco sm!! heh

2008-06-05 @ 23:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback