nytt i vinyl hyllan!

   
åh vad glad jag blir! fick för mig att kolla igenom Pers LP-samling som numera står nere i källaren som för många andra vuxna som inte längre tar tillvara på guldkornen längre. världen måste nu börja förstå igen, att bra musik, riktig musik ska spelas på vinyl! iallafall, jag fattar inte hur dåligt jag måste kollat igenom hans skivor förut, för oj vilka skatter jag hittade! supernöjd. bland annat fyra the beatles album; Rock 'n' Roll Music, Help!, Beatles for sale och Rubber Soul. Fann även två John Lennon album, ett Elivs album, ett Simon and Garfunkel och ett The Beach Boys album! vilka fynd. wow. snacka om att det blir en kväll på rummet.. måste bara fippla klart mitt jävla engelska arbete som skulle kunna bli så bra men har ingen inspiration, varför? jag älskar ju boken "and I don't want to live this life" som jag ska göra analysen om och jag har ju alltid vart fascinerad av Sid och Nancy.. hm, men nu står det bara still. jaja. överskriften på hela arbetet har iallafall blivit; Sid and Nancy -love tore them apart

jag gillar det. och jag längtar till jag får min tatuering!! nu tillbaks till plugg och The Beatles klipp på youtube.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback