ännu en slö dag

jaha, nog vill man annat än att sitta inne idag, vädret är ju strålande.. men men, är man sjuk så är man. måste iallafall erkänna att jag mår bättre än igår. inte lika kraftig huvudvärk och inte lika ont i halsen. men mår fortfarande konstigt och det kryper i händerna på mig.. men men, har bara segat än så länge, sov till tolv ungefär. börjar bli lite hungrig så ska väl ta mig en titt i kylen om det finns något man kan stoppa i sig. ska nog även ta en kortis promenix bort till macken och köpa mig en cola! sen ska det nog bli att kolla lite buffy och vampyrerna.. men har faktiskt även saker som måste hinnas med under dagen.

- att plugga är ett måste, få minst engelska grejen gjord.
- packa upp från london / städa rum
- duscha håret och kamma upp dom jävla tovorna
- kolla dom två senaste avsnitten av oth säsong 5

jaja, måste väl sätta fart med mitt segande om jag ska hinna med mina måsten sen..
blir nog lite chokladbolls-smet idag också!
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback