shopping-abstinens

jag hatar att känna mig beronde av pengar, jag vill inte och ändå gör jag det! allt jag vill göra just nu kräver cash!!! jag är verkligen super super sugen på att shoppa mig en massa nytt, köpa massa crazy stuff och verkligen kunna klä mig på det sättet jag vill, ha min egna stil. men det är inte så jävla lätt med en ekonomi på sisodär 11 kr!! jag vill köpa massa vårnytt, ser saker hela tiden som jag vill kasta mig över. speciellt kläder, men även skor. okej jag har massa, och då menar jag massa, converse och jag älskar dom allihopa, ändå det jag använder mest liksom.. men skulle ändå vilja ha råd till att köpa nå nya högklackade pumps tillexempel, för hade jag fler skulle jag kunna börja använda det mer. jag vill köpa nå snygga ankelboots, lite rockiga liksom. sen vill jag även köpa nå andra typ av lågvår skor som inte är converse... och några skor som bara måste bli mina denna vår är ett par dr martens kängor! ett par vita med svarta snören ska jag ha! sen vill jag ju ha pengar till tatueringar och piercingar. nej men vänta lite nu, jag vill ju ha pengar till mitt hår så jag kan få det mer rosa också.. sen vill jag ju även ha pengar jag kan spara till saker jag vill göra i sommar, som att åka på hultsfred, åka till grekland med brudarna och framförallt åka till danmark och träna för misha, nick och marty!

sen ska sparandet även räcka till LA! jag vill ju kunna ta mig dit i september igen..
jag vet inte, hur får man pengar? hur gör man? jag söker jobb men ingen vill ju ha en!!
ytligt jävla skit-problem jag vet, men just nu tär det fan på mig. haha!
mot stationen och tåg till sthlm för kvällen träning!

Kommentarer
Postat av: anonym

tänkte bara säga att om Mc´Donalds är något för dig, så har dom sista ansökningsdagen imorgon sen är det inte förräns i oktober nästa gång. Det är nog värt det, för där kan du jobba i princip hur mkt du vill.

2008-03-12 @ 19:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback