hasta la vista

image1055

jag vill också ju! orkar inte att min LA-resa i höstas fortfarande ligger och gnager på mig.
jag vill också ha tiden till att dra en någorlunda spontan resa till grekland imorgonbitti med dom där två brudisarna. fan då, dom drar alltså. och sen på torsdag drar ju linnea till spanien. oj oj, och jag får stanna hemma och försöka leva livet i västerås. haha- lycka till säger jag bara! hare så jävla bra iallafall, lite smått avundsjuk så ni vet...

den här tiden innan sommarn är fan dryg, ge mig sommarlov nu,
ge mig hultsfred, copenhagen och alanya!!!
ge mig ölchill var och varannan dag! ja, bra väder och glädje! underbart!
jag vill verkligen något mer med mitt liv än det som sker just nu.
orkar inte.

Kommentarer
Postat av: Fire

Munk & muffin, Olle och Kunskap? Det är väl inte helt fel elle´? :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback