I've gone for too long living like I'm not alive

Allt är allt och allt är inget. Ingenting är, utan ingenting går.
Jag väntar ständigt på något mer, varje dag. Hela tiden...

dagen har vart ganska meningslös i det stora hela. träffat min kära vän shirin vilket va mycket mys. Fått en hel del gjort på religion-uppdraget med Maria. jaha. egentligen, och?
image1060

imorgon då, bär det fan ut på hajk med "klassen". Yes, här kommer kunskap. vandra, bo i tält, grilla amt över öppen eld.. isabell upp i dagen? nja, men det kan nog bli kul. jag har köpt med mig massa naturgodis och ramlösa jordgubb/lime. jag är mer stressad över det faktum att man faktiskt missar en plugg dag! ännu mer liksom, och har galet mycket kvar fram till sommarn vilket ni säkert redan vet! men fan, nu får vi göra det bästa av det här och ha kul på hajken med Sophie och Carro blandannat, ja och självklart den underbara lärartrion som hänger på; Helena, Hans och Jörgen. tappra själar!


måste sova, galen huvudvärk, godnatt
vill HA så mycket, allt från kläder till smink till nytt HÅR!! gaah, endast ytligt jävla skit som ingen bryr sig om. bitter idag? ja jo, det kan man nog säga. hade värsta morgonen på länge och kan väl säga att lite av det humöret hängde liksom i...

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jamen vi ägde ju hajken lätt ;). PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback