Dagens:

de va ju liksom inte igår man bjussa på en sådan,
och kände för att blogga lite men visste inte om vad, så..

Dagens humör: helt ok, men känns som att man börjar bli sjuk..
Dagens borde: inte direkt några, komma iväg till skolan + gymma, jo städa då, ej gjort!
Dagens planer: va väl desamma som ovan.. och nu är planen att ta sig mot sängen..
Dagens frisyr: som väldigt ofta, tovig knut på huvudet..
Dagens klädsel: svart-vita strumpbyxor, svart klänning- båda h&m, nya underbara helsvarta converse! (tack maria.)
Dagens nagellack: neongrönt!
Dagens materiella vill ha: oj oj, om du bara visste. men säger väl pengar som vanligt eftersom de sammanfattar allt! för antar att de är pengar man behöver för en berlin-resa, för en barcelona-resa, för en L.A-resa, för tatueringar, rött hår, kläder, skor, medmera medmera. hoppsan!
Dagens bästa köp: inte blivit ett enda köp, lär heller inte bli innan fredag, spara cashen!
Dagens irritation: likgiltigt trött.
Dagens individ: ingen särskild, jo; gustav svensson! haha.
Dagens önsketanke: L.A+berlin+barca!
Dagens längtan: bort bara lite sådär liksom.
Dagens låt: saknar musiken..

usch, vilken tråkig dagens det blev såg jag nu! men men, de va de jag hade att bjussa på som sagt. nu vill jag lyssna på min nyfunna The Beatles-LP, dricka vatten och plocka lite på rummet innan sovdags. ingen skola imorgon, yippie! men massa plugg, tid för prat och träning i sthlm. hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback