my head and my heart

idag hade jag på mig min nya ganska fruktansvärt fina blå-vit blommiga kjol som sitter perfekt i midjan och har två fantastiska fickor. en blå sidenrosett satt i knuten också. men inte gjorde det dagen bättre, tyvärr... har så fruktansvärt ont i nacken att jag knappt kan röra på mig, att lyfta höger arm är bara att glömma. därför fick baletten strykas på schemat och istället måste jag få tag på hjälp! kan inte hålla på såhär längre, visst, det va ett bra tag sen jag hade sån här typ av smärta, som går ner både i ryggen och bröstet på högra sidan, men jag har trots allt haft den till och från under cirka 4 år nu, det måste kunna få ett slut, eller? nästa vecka måste mitt fysiska mående tas tag i. sportlov är det iallafall nu, helt mega! ska dock verkligen va duktig och få en del plugg gjort under veckan, men sova länge och gymma en massa, massa ska det bli. även vänner, familj, chill, mys och kanske lite galejj. ja jo, galejj blir det redan imorgon och sen väntar ännu ett fools gold nästa helg, sen får vi se. min kära syster drar till thailand i tre veckor på tisdag, så söndagkväll ska spenderas med henne. jaja. mår som sagt fruktansvärt. ska ta lite flera värktabletter nu, krypa upp i sängen, mysa med LA ink och sen sova, sova, sova! för jag ska ha en kanon-lördag!

pusskram och allt där till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback