with your best time flying by

sitter på rummet och dricker cola. lyssnar anna ternheim och lily allen och försöker mest få dagen att fungera. natten tog kål på mig då jag aldrig kunde somna, klockan va bergis över 6 på morgonen innan jag föll i sömn, så trött i hela kroppen och träning fanns inte på världskartan, därför är colan en bättre vän en dag som denna. har plockat lite på rummet och försökt fått lite plugg gjort, gått ok men imorgon är det noll tolerans! visst kommer man nog vakna upp a little bit bakis när det vankas fools gold och öl ikväll, men det SKA bli hårdpluggning och hårdträning. men som sagt, ikväll ska det bli kul, jag ska dricka red stripe och ösa på dansgolvet, säkerligen en hel del med min käre broder.


jaja, för tillfället väntar man på mat och sedan ska jag försöka sussa minst en timma så man pallar kvällen. sen fixning till the beatles, ramones och blondie på hög nivå, as usual. sen skulle vi mötas upp hos amanda för lite förhäng, sen väntar alltså fools. yes mam. inatt när man inte kunde somna passade man på att kolla john tucker must die, och va längesen så oj va mys de va. nej, ett glas cola till, sedan käk!
ha en trevlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback