krusat hår och sidenrosetter

nej, idag är en sådärdag.. sov dåligt inatt, mår överlag allmänt konstigt och har gjort det i några dagar nu + att all min musik på min ipod bara är helt spårlöst försvunnen, tomt liksom, nada, ett helvte liksom. men har gjort så gott jag kan för att liva upp dagen genom att krusa min snebena, jag har min nya alldeles undebara vita siden-rosett i håret, jag har olika nagellack på varenda nagel, jag har på mig en mintgrön rosring som gör mig glad varje gång jag tittar på den, ni vet sådär så man bara vill sätta tänderna i den, jag har blå eyeliner under ögat och min svart-vit-randiga second hand klänning från LA och den får mig därför i goda tankar. jaja. de va mina försök liksom. nu måste jag plugga lite tyska innan min litteratur&litteraturvetenskaps-föreläsning.

sthlm äckligt jobbigt igår, sthlm kommer bli äckligt jobbigt ikväll.
men hinner hem innan, skönt. pusshej from school!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback