smultronställe-häng

nej, har inte ätit sen jag vet inte när och börjar nu få smått med abstinens, ska därför bre mig två falu rågrut och ta mig en kopp té framför dom sista avsnitten av top model säsong 11. hängt med jessica på vårt nya smultronställe och bara druckit massa kaffe idag, ja, vi tog verkligen igen förlorad tid och pratade om allt mellan himmel och jord i över 4 timmar, underbart mysigt! hade saknat dig något otroligt käre vän. var bara en kortis i skolan idag men ska sätta mig och plugga lite efter min lilla måltid, sen blir det nog ingen skola för mig imorgon då jag bara har en engelska föreläsning och ändå ska upp tidigt till sthlm för lite fyndning innan träning. har inte tränat idag så abstinens börjar komma där också så det får bli lite eget shit med pilates-bollen kanske.. jaja. ska även måla mina naglar, en färg för varje nagel. den här veckan kommer gå fort, med lite skola, mycket plugg, mycket träning och sedan väntar en mega-helg med vänner, vänner, vänner! nu skakar jag av hunger. så mat! pusstjiing. just ja, se veronica maggio 27:e mars vore ju inte fel heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback