what have I done to fall so hard for you

allt som allt, en bra helg. även om sömnen har fått lida och sängen känns väldigt lockande. jag lever ju ett "non-sugar-life" numera och försöker träna typ hela tiden! men jag vet inte, har vart en dryg vecka bara, men infunnit mig antingen i sthlm och tränat balett eller på gymmet varje dag så kände att jag förtjänade något gott som jag var sugen på. så jag och bror min tog bilen till maxi, han köpte sig lite godis och för mig blev det min USA-smak på Ben&Jerry's:en =half baked! yum yum. så sitter och snaskar på den nu och väntar på skins halv elva. sen sova. gårdagen var mycket trevlig. massa folk kom och gick för att gratta syster, mycket champagne-drickande och många goda snittar! sen blev det att jag faktiskt drog med min bror hem till en av hans vänner. sen drog vi ner 6st först till strike för öl och kareoke, haha. sen vidare till å- så ja, mycket trevligt sällskap och mycket kul! fick dock bara 6 timmars sömn men det blev tidigt tåg till sthlm imorse och balett i två timmar. men va riktigt kul faktiskt! nu är det ny vecka som gäller och jag måste faktiskt ta tag i plugg- sen börjar all träning i sthlm denna vecka så ska upp tisdag, onsdag också. men imorgon blir det yoga+gymma.

puss puss. hoppas ni haft er en bra helg!
  
-jenny&matilda + jonas,eriq&bror + jag&jonas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback