bild-update


ja, som ni vet vankades 100-dagars fest för oss kommande studenter i torsdags förra veckan. amanda och louise kunde inte vart mer taggade.

camilla, louise, jag & amanda- sen 4:an ♥

louise och amanda är superfina, dom tycker jag om.

vi dansar alltid väldigt mycket, framförallt på trevliga förfester, det tycker jag om.

självklart sjöng vi ju också högt om studentens lyckliga dar.

sen blev det fredag och 6:e mars, min kära louise fyllde 18 vilket skulle firas med dunder & brak. det börjades med småplock och mängder champange hemma i hennes lägenhet, hon bar en alldeles sockersöt kornblå klänning kvällen till ära.

sedan gick vi vidare för middag på tabazco, där avnjöt sötshirin en cosmo.

sen blev det utgång, pluto-champagnebaren och partajj resten av natten. camilla och louise är by the way fina som snus

lilla linnéa hade ju även hon fyllt, så det firades för henne med, för fulla muggar!

goscamilla, mysorre och häftiga jag! allt som allt en pang-kväll!!

sen blev det sthlm i lördags för firande av ellen genom en jävla pangkväll med bland annat massa timmar på en discobuss!! bra människor, livé musik och massa dans. galet!

livé-musica vare ja! riktigt najs

massa dans blev det ju självklart också då bussen va fylld av massa dansare!!

jag och alvaro spelade en massa, massa trummor!!

en helt sjukt galet bra kväll!!  men här tackar jag för mig. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback