fuck you all

nej- förlåt-. ja borde inte. för jag är mest bara bitter nu, bitter som fan skulle jag vilja säga då jag också är lite drucken efter ett par öl. jag är bara trött o less på allt. inte ens sova o ha en skön söndag får man ha sig. nej, ok om man hade fått gjort den där jävla audition, men inte ens de får man. nej, ingen mys-söndag = sova ut + få plugg gjort, chilla i soffan blir det heller. nej, jobba 13.00-19.00, känns helt fuckin great för att vara ärlig.blääääääääääää. är så trött och less på allt och alla. jag är inte den där tjejen. fick jag möjligheten så kanske, ja, det vill jag. men nej. äckliga, äckliga alla ni som aldrig kan göra något för någon annan. ska bli riktigt great att få lämna den är staden om än bara för några dagar nästa vecka. fan i helvete så bitter o less jag är. trååååååååååkiga jävla människor som ber om att saker och  ting ska hända o tjatar om att denna stad suger. ja, men nej ok... orka ens börja förklara. ska sova. mitt tangentbord cp:ar, jag är på så äckligt dåligt humör att jag egentligen bara vill gråta och jag är ledsen och avundsjuk på alla andra jävla jävlar. varför kör jag inte bara? det kanske är då saker och ting blir som man själv vill.... ska sluta upp med allt. äta, sova, bry mig, äcklas, va rädd. nej allt ska slutas upp och istället ska jag bara köra. jag är FAN värd det- fan för alla. aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback