Nostalgi

åh, idag hittade jag gamla bilder från LA-resan sommarn 2006, min första gång där. det är så fint att tänka tillbaka till den månaden där, de va så fint, så bra, så fina människor att vara där med, dansen var underbar och blev min passion igen. det var liksom där&då allt började. ellen hade nu också lagt upp ett nytt album på facebook med en blandat gammal kompott med bilder. va mycket vi har vart med om tillsammans om man  tänker efter, och fan va vi hängde förr om åren, de va vi mot världen liksom och vi hade det väldigt bra! ja, lite så  bara..men nu måste ja sova. de va två jätte bra och roliga dansklasser i sthlm ikväll. underbart att dansa lite lyrisk-jazz. men ska upp 07.00 imorgon! yes, imorgon är sportlovet över för min del. sen blir det sthlm after school, för tre timmar balett med kära laszlo.

sen väntar bara massa trevliga saker resten av veckan, mega! ska ta tag i mig, min kost och skolan igen efter denna helg. pussis alla
 
bilder från Los Angeles, sommarn-06
1. sushi i L.A ♥ 2. ellen&jag, team nicole, vi va små och hängde mest hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback