THE SHOW MUST GO ON


en av mina absoluta favorit-scener från moulin rouge!
annars vandrar jag bara runt i träningskläder i skolan mest hela tiden. är trött mest hela tiden. har ont mest hela tiden. och idag känner jag mig även därtill något hemskt tom inom mig. svårt att förklara eller definera, det är bara så det står till och det tär på mig. vet inte om någon egentligen bryr sig, och jag ber absolut inte heller om det.. det är bara så konstigt hur allt har blivit. så vill jag väldigt gärna ha bra besked, orkar inte se någon annan lyckas hela tiden, orkar inte glädjas med andra mer, det är min tur nu! this is it, annars vet jag fan inte.... jag saknar tjejerna i barcelona och så kan jag inte släppa misha från filmen igår. han bara dansar runt runt i mina ögon hela tiden, fan så bra han är... och nu ska jag sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback