this is our last goodbye


jag har skickat efter en leopard-jacka, det ska bli kul att bära den med långa svarta sammetshandskar. annars mår jag riktigt dåligt. åkte hem från skolan efter en lektion, huvudvärken och halsontet tog kål på mig. ont i kroppen och trött som döden. somnade i soffan runt 12-tiden och vaknade inte fören fyra timmar senare. sen dess har tiden spenderats framför vänner, biggest loser (bäst, i know!) och criminal minds. torsdags-tv när den är som bäst. hoppas verkligen på att må bättre imorgonbitti, skolan hade gått rätt bra den här veckan men nej.. ucsh och blä. jag vill va kry imorgon, köra som fan på baletten och jazzen, sen är det ju sång igen också! och så vill jag vara kry då jag har planerat att spendera fredagskvällen med kära länge och ölhäng, kommer bli så fint så. så jag ska sussa nu så jag tar mig upp imorgon. trött på att må såhär. jag vill, ok! jag är trött på att inte bli tagen på allvar. jag vill att folk ska fatta. det är dans jag håller på med, det är dans jag är bra på. ibland hatar jag min stad och folket i den mest av allt på denna jord. för att ingen tar mig på allvar. ingen fattar. ibland inte ens jag själv. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback