addiction!


I never wanted anything so much!
kan och borde ses, om och om igen..
jag vill, men jag vill inte. jag älskar det men jag älskar det inte. jag blir inspirerad men tröttnar så fort. jag vill och behöver veta hur folk gör, hur folk gör för att orka. för all min kraft och inspiration som kommer till mig är som bortblåst morgonen efter när klockan ringer och når mig heller aldrig igen under dagen. jag vet att den här utbildningen kan göra mig bra, eller att den kan göra så att jag gör mig bra, jag vet det! men inte med den här tröttheten, den här orkeslösa människan, inte genom mig, inte där jag befinner mig just nu. men ändå kunde jag inte vilja det mer. fast exakt vad jag vill vet jag egentligen inte och kanske det är felet, det är så himla svårt att sträva efter något när man saknar ett mål. visst, att bli smal, starkare, stretcha, all den där skiten är saker man borde göra. men jag menar ett mål, något jag vill uppnå genom min tid jag lägger ner, mitt slit! ibland känns det som att det inte kunde vara mer försent... ibland känns saker möjliga, men måste erkänna att det nu var mycket, mycket längesen den känslan upplevdes. jag vill ha ork till att lägga i en högre växel, varje dag tänker jag den tanken, men den övervinns ständigt över det äckliga lilla ordet "sen".... och jag vet inte längre vad jag ska göra åt det... för ingen annan kan göra något åt mig. jag har fått min chans nu, nu är det upp till mig om jag vill göra något åt den, om jag vill ta till vara på den. eller finns det andra chanser? på andra sätt? något sätt som egentligen skulle passa mig bättre? eller är jag helt enkelt skyldig mig själv det här? vad denna typen av kontunuerlig träning skulle kunna ta mig om jag tog till vara på den. ja, frågorna, förvirringen och tankarna kunde inte vara fler. det enda jag vet vid tillfället är att jag måste sova om jag ska ta mig upp om 6 timmar. och min enda tanke under hela dagen är jag övertygad om att den kommer handla om mat och sömn.. och kanske lite helg. när ska det ändras? när kommer jag vara där, på riktigt?

godnatt.

Something always brings me back to you,
It never takes too long...

The one thing that I still know is that
you're keeping me down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback