åt helvete med himlen

dirty diana går för tillfället varm i mina hörlurar. jag ville göra en sista runda på nätet innan sömnen, men icke. min data cpar sig som vanligt och just nu kunde jag inte hata någonting annat mer än min jävla helvetes cp-dator!!!!!!!!!!!!!!!!!! så mer än så kan jag tyvärr ej bjuda på då jag inte ens ser vad jag skriver då ingen internetsida fungerar som den ska trots att jag har anslutning, så jävla helvetes frustrerande om jag ska vara ärlig. en skit sak, ja visst, men och? ont i hela kroppen. imorgon ska jag hoppa galna sid-splitthopp på jazzen men annars vill jag mest sova. fuck fuck fuck. den här datorn tar kål på mig. fuck igen. hoppas frustrationen lägger sig så man kan somna. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback