do you cry out in your sleep

kunde inte sova natten som var. låg och tänkte på allt och inget alldeles för mycket, på att jag är ledsen, ledsen på att vara trött, ledsen på att må och inte bara vara. ledsen över vad som skett under denna sommar när det gäller fler av mina vänner, ja, ledsen och besviken. arg och ibland nästintill förtvivlad. sen har jag en förskräcklig nack/huvudvärk... så ja, blev hemma från skolan idag, orkade helt enkelt inte. imorgon måste jag orka. bara att bestämma sig. jag är ledsen på att inte orka.
så dagen spenderades med lite greys, lite té och lite sömn. mera funderingar och en liten uodate nu på kvällen från mina kära som kommit till rätta i barcelona, härligt att höra! nu väntas de hårdkörning resten av veckan, det är ingen lek fan, nu har jag verkligen tiden till att fokusera enbart på dansen, även om helgerna. ja nu sätter vi fart. sen ska det bokas tågbiljetter till malmö till nästa onsdag, sen till helgen väntar spelning i vasa-parken av min käre broder, alltså johannes und der täufer. kommer bli mega. hejdå.

alldeles, alldeles ensam... för nu iallafall.
vet själv inte om jag vill ändra på det. får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback