en söndagkväll

när den kanske är som bäst, om man ser över det ständiga snurrandet. sittandes i sängen, lyssnandes på finaste söndagsmusiken och ska nu avnjuta ett avsnitt av greys. så fint så om ni frågar mig. när söndagen även fyllts av annat fint som middag på restaurang innehållande både varm- och efterätt med bror och mor, ja då blir det hela ännu finare. tankarna är rätt så bra även om vissa saknas och jag funderar starkt på att träffa dig i veckan, hoppas jag orkar. jag funderar även på att ta tag i annat denna vecka, prata ut, säga vad jag tycker, gå vidare. sen ska det även dansas i malmö för mina absoluta favorit-dansare misha och nick som skulle gjort michael jackson, this is it, den här sommarn och hösten, men som ja.. ja, det ska iallafall bli makalöst underbart att få ta klass för dom på onsdag, så en snabb visit till malmö blir det för inspiration. sen vankas efterlängtat mys med lange till helgen och galejj i form av födelsedagsfirande av kära maria på lördag. puss på allt det så länge, nu mera fin söndagkvällsmusik och lite greys, vill inte riktigt sova än, vill inte riktigt att helgen är över än.

band of horses på way out west nu i somras ♥
ja, det är dom som står för min kära söndagkvällsmusik.

Kommentarer
Postat av: Marre

ÅH! Du kommer till mig? Så underbart sprudlande glad du just gjort mig denna gråa måndag. Givetvis finns det plats under mitt varma täcke för dig =)

2009-09-21 @ 10:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback