hollywoodfruar

ja, inte kan man annat än älska dom! maria är ju helt klart min favorit, hon kommer ju till och med från samma lilla håla som mig, skultuna yay! haha. en vacker dag ska jag också vara hollywood fru, hehe. ja, jag har haft mig en fin måndag. trodde jag aldrig! men skolan orkades med, bättre än förväntat, baletten går ju alltid helt ok nu förtiden, men idag orkade jag mig igenom hela moderna och jazzen också, puss på de! sen har kvällen spenderats med musik från förr, barnagörande i the sims 3 (hehe, är man gift med rob pattinson så är man..), köttfärssås och sen en kopp té, två bitar lyxig choklad och hollywoodfruarna på det, finfint om ni frågar mig. nu ska man mot sängen för att orka morgondagen med floor work, balett, modernt och fysisk teater. kan bli en bra tisdag. sen onsdag, MALMÖ JU!

och så lite old pics bara för att musik från förr har förgyllt min kväll:

i väntan på F.O.B signering, 20/3-07

rosédrickande förra sommarn

"LA CAPITAL" kvällen ju, en himla massa år sen

haha, ja, ellen, timbaland och jag chillade ju en del för nått år se

haha, jag med PETE skrivet på handen, ja, det va den tiden man va kär, hehe

jag och ellen, då vi kanske va som bäst.. va vet jag..

jag på väg till LA sommarn 2006, exalterad till 1000!

då när vi liksom var tre, på något annat vis kunde det inte va

jag och miss-älsklingslange, sommarn-06!!

jag och kära jennie, copenhagen-07, stört lyckliga efter justin-konserten!

ja, de va de.. åren går. puss och godnatt. (jag gillar mitt ljusrosa hår, tack vare mycket duschande börjar de nu likna färgen jag ville ha från början. men ibland saknar jag det röda och ibland vill jag göra något helt annat och ofta vill jag väldigt gärna klippa lugg...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback