i dont wanna miss a thing

än en gång blev jag sådär ledsen och besviken. men det hör inte hit. jag är tröttare än tröttast och ska nu, efter en kopp té, ett greys avsnitt och betalning av workshop i malmö nu gå till sängs. jag funderar på om jag verkligen är menad för det här. det här med dans alltså. är min kropp menad för det. kommer jag bli bra? kommer jag orka. kommer jag någonsin växa upp, bli vuxen, klara av att tjäna pengar på min dans. nej, just nu har jag ingen aning, mest för att jag är tröttare än tröttast och hatar, fast egentligen saknar, folk i som iallafall förr hörde till min närhet. min familj är dock great. och imorgon ska jag dansa och hänge mig som aldrig förr. jag är trött, trött på att må som jag gör. puss på tjejerna i barca också. hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback