i love the weekends

helgen går mot sitt slut. jag har haft det bra men mått lite sådär. nu ska det fanimej bli ändring denna kommande vecka, skol-lovern är jag! sen mot helgen flyttar jag upp till stockholm en kompis lägenhet för cirka en månad, det kommer bli mega och superclose till skolan så ja, mega som sagt! kvällen hos maria igår va fin, jag drack god öl och träffade folk jag hade saknat. då framförallt maria själv, hanna, caroline och moa såklart! kom hem efter 3-tiden inatt och sov sedan ut till ett idag, superskönt! sen blev det några timmars jobb på min gamla dansskola och ja, nu ska helgen avslutas med lite greys och lite té. min käre mor och per spenderade dagen med lite strosing i storstan vilket slutade upp med en förträffligt fin leopardrosett till håret för min del, även lite kedjor, ett muffins-läppglans och en söt rosa-randig klubba! jag har beställt hem lite clothes till mig, betalat räkning och har stort shoppingsug. i veckan vill jag hinna käka med pappi, träffa lange över kaffe och packa bra inför tiden i sthlm. nu mot sängen för greys innan sömn. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback