i now that i can use somebody

someone like you

om ni råkar gilla orginalet så himla mycket, så skit i att jämföra! paramore är underbara! det var alldeles för längesen men nu ska jag banne mig ta upp kontakten igen, hehe.


annars då. gick från balettakademin i spöregn fast solen sken, de luktade sommar om trottoarerna. annars är jag mest trött och åkte hem tidigare då huvdvärken blev för mycket och ögonen inte kunde hållas öppna. men nu är det andra bullar, jag ska bli stark och så bra så. så fort mina kära har begett sig till barca på söndag ska ALL fokus ligga på dansen. har bunkrat upp med c-vitamin då jag inte har tid att bli sjuk och har druckit två koppar té med honung. imorgon ska riktigt bra mat ätas till lunch och mättande, energigivande mellanmål ska intas. jag ska ta med mig en kaffebryggare till skolan och ställa i vår elevkök och jag ska dricka kaffe med sojamjölk i varenda paus som går! sen ska jag antagligen träffa mina kära som lämnar landet på söndag imorgonkväll, kanske blir det ännu en spelkväll. ser framemot fredag, kan bli mega! och lördag med färgningen med för den delen. sen ja.. börjar de lite mer ensamma livet. nu lite mer greys sen sova innan 23. puss


Kommentarer
Postat av: emilia

Paramore spelar i Sverige den 30e November :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback