I wanna run smash into you


och agyness är som vanligt den ballaste och snyggaste jag vet. hennes nya hårfärg tar typ kål på mig för att den är så snygg och oj va sugen man blir på att hitta på nått nytt, igen hehe, med håret. ett klipp vore kul, men när det kommer till just längden är jag så jävla feg. jaja, snyggast är hon iallafall
annars då, typ trött som döden. inte sovit sen tisdagnatt, åkte till malmö igårmorse, bussen, då den va billigast, kom fram framåt eftermiddagen, blev kaffe och sedan att bege sig mot klasserna med nick och misha. dom slutade strax efter 23-tiden, efter det blev det häng med vännerna från sthlm som också va där, sedan lite klubb och sedan mot centralen och tåget mot sthlm som gick imorse 06.14, sen blev det en balettklass och en improklass på skolan. sen hem, idoltittande, ätande av nybakat bröd och thédrickande. nu ska jag sova, sista skoldagen imorgon, puh! skönt. fast veckorna just nu faktiskt springer förbi och det är nästan lite läskigt. det senaste dygnet i malmö och framförallt klasserna sprang förbi igår. det va kul, nästan underbart. men ändå så himla konstigt. och så blir jag alltså så ledsen. för alla mina varför kommer ständigt upp, varför går jag på ackis tillexempel, när det är det där jag vill göra!!! kul va de dock att dom visade upp lite nummer från michael jackson, this is it, och ja, inget snack om saken. inga andra dansare hade kunnat gjort de jobbet som dom, dansat som dom. men ja... lite förvirrad, ganska mycket tankar. och sova va de ja. imorgon väntar bland annat balett, jazz och sång. sen antagligen mys med miss-lange imorgonkväll... men ja, har lite saker jag vill hinna med den här helgen. puss

egentligen vill jag nog absolut inget annat. jag vågar nog bara inte. och visst kan man ibland nästintill hata sig själv just för att man inte vågar, vad har man egentligen att förlora. den enda förlusten man gör är ju helt enkelt endast att man aldrig vågade och jag kunde egentligen inte vara mer arg på mig själv! när det gäller en hel del saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback