Johannes und der Täufer livé ikväll!

yes, alla västeråsare lär ju svänga förbi vasa-parken 22.30 och ha galet galejj kul till bra musik! så ja, gör er rättvisa och strosa ner. det ska iallafall jag. innan dess ska lite hår färgas och lite mat ätas, kanske någon öl? vad vet jag. det enda jag kan försäkra är att jag förtillfället har det mest ointressanta och kanske mest värdelösa liv man kan tänka sig? eller... man går ju bara på ackis, det är väl egentligen ingen ting. mer än så är det inte och mer än så orkar jag inte. även om malmö kommer rocka fetfett på onsdag. nu ska jag skaffa mig fler barn. puss

ps. jag saknar lite att vara typ sådär... 16 kanske vi kan slå till med. ja, 16 år. allt va lite förbjudet och allt var lite roligare. allt va skratt. och bus. och ja. man var 16 år liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback