kanske det jag älskar allra, allra mest!




-bilder från nicks klass i malmö i onsdags ♥

himlen var alldeles rosa när jag cyklade hem från tåget ikväll. och löven alldeles gula och röda. inte ett spår av sommarn finns kvar. det känns som något äter upp mina muskler innefrån, inga krafter kvar och kan inte utföra något jag tidigare kunnat. blir bara stelare och större. och när det jag kanske älskar allra, allra mest heller inte går bra, då vet man inte längre var man ska ta vägen, va man ska ta sig till eller hur orken och viljan ska infinna sig. jag vill så mycket men just nu går bara ingenting den väg jag vill. och det skär lite i hjärtat, eller snarare mycket om jag skulle missa söndag. åh, söndag. snälla, snälla söndag. sista lektionen som dock va sång måste jag medge livade upp allt en aning och sedan jag kom hem har jag inte gjort något annat än fredagsmyst. och ingen verkar väl mysigare än själva JAY-Z, vilken jättehärlig intervju på skavlan. nu lite greys sen sömn. imorgon får vi se om allt. men på söndag, åh på söndag. jag älskar det ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback