let it rain.

regnet öser ner utanför fönstret. jag ska precis lägga mig för att sova och gå min sista dag i skolan för denna vecka till mötes, yay för helg! så imorgon väntar balett, jazz och ensemble sång. sen tillbaka hem till västerås för en snabb visit till frissan, blir färgning nästa vecka och ja det blir rosa!!, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. jag hoppas på mys, prat och skratt under taket av ett lusthus, dricka lite öl och kanske en rolig, förhoppningsvis, utekväll på det. men som sagt, helgen står öppen så allt kan hända. städning av rum är dock ett stort måste på listan. kanske, kanske att jag kommer känna för att träna lite också, hoppas. så nu ska jag sussa.. blir nästan hela 8 timmars sömn inatt, yay för det med.

jag älskar att somna till ljudet av regn.

pose'ing från götet nu i somras.
nog får jag lite ont i magen bara av att tänka på att dom där två flyttar ifrån mig och
vässan-sverige för ett halvår i barca om lite mer än en vecka!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback