mot malmö!

yes. det ska bara sova några timmar först. sen imorgonbitti bär det av till malmö. ska äntligen få dansa för mina favoriter igen och enligt mig två utav världens bästa dansare, nick & misha. så nu måste bara väskan packas och de sista fixas, sen sova. måste komma ihåg att få med mig balettkläderna också då vi åker direkt till skolan när vi kommer till sthlm igen på torsdag! så ja, lite frånvaro får accepteras imorgon, man måste ju till malmö, hehe. puss och godnatt, jag kommer ha en megaonsdag!

och ja, som ni kanske redan vet är jag väldigt "ghetto-fab" när det är hiphop-klass-dags, haha. får se vad det blir för kläder imorgon, antagligen bara någon stor skjorta. bild från förra sommarn i copenhagen.

Kommentarer
Postat av: lou

Jag tänkte på en sak. Känner inte du att det blir fruktansvärt varmt att dansa i skjorta? Jag skulle helst av allt dansa naken för jag tkr att ett tunnt linne känns otroligt varmt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback