och en söndag liksom

jag har sovit ut. jag har ätit marabou-tårta. jag har ätit morotskaka. jag har druckit kaffe. jag har duschat. jag har spelat lite sims och nu ska jag äta glass med kolasås. oj en sådan ätar-söndag. jag har inte städat så det väntar tillsammans med ett avsnitt greys innan sömn. går ännu en skolvecka till mötes och imorgon väntar bland annat balett, modernt och jazz. puss på det så länge.

UPDATE!
just nu är greys det finaste jag vet. och dans med för den delen. inte den jag utför, utan den där som är så makalöst magisk att man inte tror det är möjligt! jag hoppas att veckan kommer gå fort. men ändå bra, att jag ska känna mig lite mer hemma för var dag som går och att allt ska kännas lite mer rätt för var dag som går, att jag ska må lite bättre helt enkelt. dessvärre ser jag inte framemot helgen trots att den kommer bli bra! på fredag vankas förmys hos kära camilla med amanda såklart och mamma anki och dans till röyksopp för att sedan dansa vidare hela natten, så som vi gör, för en sista gång på ett bra tag. på söndag lämnar dom mig för barca, men vi ses ju till jul och sedan följer jag med er tillbaka för ett galet nyår i er hemstad! en annan parantes som är en rolig, på lördag färgas håret ljusrosa!

the true dream is to be able to dream, at all.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback